Zajęcia dla przedszkolaków „Książkowe Wróżki czytają dzieciom”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
22 października 2021

Głośne czytanie dzieciom ma wiele zalet jak chociażby: rozwija pamięć

i wyobraźnię, poprawia koncentrację, uczy myślenia, buduje mocną więź między dzieckiem a dorosłym, pomaga w nauce, rozwija mowę, itd.     

Gminna Biblioteka Publiczna w Aleksandrowie wspólnie z Kołem Przyjaciół Biblioteki i Przedszkolem „Leśne Skrzaty” w Aleksandrowie  przygotowała zajęcia „Książkowe Wróżki czytają dzieciom”. Zajęcia  zostały zorganizowane z okazji Ogólnopolskiego Dnia Głośnego Czytania. Wzięła w nich udział grupa czterolatków z Przedszkola „Leśne Skrzaty” w Aleksandrowie z ul. Wesołej pod opieką wychowawczyni Karoliny Lewczyk i asystenta nauczyciela Anny Szpak  oraz grupa czterolatków z ul. Klonowej pod opieką wychowawczyni Marty Różańskiej i asystenta nauczyciela Angeliki Paczos. Dzieci wysłuchały fragmentu opowiadania „Dobry pies” Rafała Witka, który przeczytały  dziewczynki z Koła Przyjaciół Biblioteki przebrane za Książkowe Wróżki. Następnie przedszkolaki brały udział w różnych zabawach rozwijających wyobraźnię, jak chociażby: projektowały swoje kapelusze, wykonały magiczne różdżki czy rozmawiały o poznanej przed chwilą przygodzie tytułowego psa i jego opiekunki Natalki. Brały też udział w zabawach ruchowych z psem Bazylem. Na zakończenie spotkania dzieci bawiły się w Kąciku Malucha oglądając książeczki zabawki.

Przedszkolaki wniosły wiele dziecięcej radości do biblioteki i zachwyciły swoim zainteresowaniem kolorowymi książeczkami. Mamy nadzieję, że ich przygoda z książkami będzie się rozwijała.

        

Galeria

  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-10-22
Data publikacji:2021-10-22
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:1461